Organisatiestructuur
CZ groep heeft vier divisies die zich bezighouden met het primaire proces van onze organisatie:
Zorg
Verzekerden & service
Operations
Marketing & verkoop
De divisie Zorg ontwikkelt ons zorgbeleid en organiseert de inkoop van zorg voor alle verzekerden. Via CZ Zorgkantoor is de divisie Zorg verantwoordelijk voor de uitvoering van de Wet langdurige zorg in zes regio’s. De divisie Verzekerden & Service zorgt voor de verzekerdenadministratie en debiteurenadministratie, beantwoordt vragen van klanten via het Klant Contact Center en biedt begeleiding bij het vinden en organiseren van de juiste zorg. De divisie Operations verzorgt alle administratie rondom de inzet van zorg voor onze verzekerden. Het doel is om dit snel, klantvriendelijk en foutloos te doen. Denk hierbij aan declaraties en controle van nota’s. De divisie Marketing & Verkoop zorgt voor herkenbaarheid van het merk CZ en het ontwikkelen van producten en diensten.
CZ groep heeft daarnaast verschillende ondersteunende divisies en stafafdelingen waaronder Financiën, ICT, Juridische Zaken, HRM, Interne Audit Dienst en Governance, Risk & Compliance.